Doğum günü yapacaktım kızıma. Belki hatırlayan olur 2 ayrı gün yapacaktım ilk gün aileler ikinci gün arkadaşlar diye düşünmüştüm. Herkes aynı ortamda olmasın diye. Ama baktım ki vakalar çoğalıyor git gide. İstemesem de iptal ettim. Kızımı ve gelenleri riske atamam. İçimde kalacak ama mecbur 😞 allah nasip ederse seneye imkanlarım el verdiği sürece daha iyisini yaparım. Bende 1 yaş çekimi yaptırmaya karar verdim. Esenyurtta oturuyorum. Bu civarlarda yada başka yerde olabilir Beylikdüzü vs. Çekim yaptırıp memnun kaldığınız bir yer var mı? Ücreti ne kadar? Çekim yaptıran varsa yazar mısınız?