Arkadaşlar ben tecrübesiz ve yalnız bir anneyim. Yenidoğan Bebeğime sütüm yetmediği için mamaya basladim. İlk zamanlar gazını hemen çıkarırdı şimdi hiçbir şekilde cikmiyor. Kucağıma alıp sırtını sivazliyorum vuruyorum bacağıma yüz üstü koyup yapıyorum . Sırtı bana doğru olcak şekilde de tutuyorum hafif yukarı aşağı sallıyorum bu 3. Mama verişim ve hiçbir şekilde gazını çıkaramadım ağzından. Uyuyor huzursuzlaniyo nerde yanlış yapıyorum bir akıl verin bana ya lutfen