Mom3 Bi 8-10 sene önce annemin sürekli karın ağrısı tarzı şikayetleri olurdu. O zamanlar daha küçük olduğum için diğer belirtileri pek hatırlamıyorum uzun zaman geçti. Her neyse annem sürekli göbeğinin düştüğünü söyler kendince tedavi etmeye çalışırdı vs. En sonunda dayanamayıp hastaneye gittiğinde apandisit ameliyatı olmuştu. O günden sonra bir daha da öyle göbek düşmesi diye bir şikayeti olmadı hiç. Acaba sizde de o tarz bi durum olabilir mi?