Benim oğlumun da uzamış sarılığı vardı. Gitmediğimiz dr kalmadı. Daha 16 günlüktü ellerinin üstünden 4 tüp kan alındı, sonra kan grubunu da öğrenmiş olduk. Oğlumun Brh- benim 0rh+ İkimiz arasında kan uyuşmazlığı olduğu için sarılığının uzamış olduğunu öğrendik. Hiç birşey yapmadık 3.ayda bitti sarılığı. Bol bol emzirdim sadece