1850 Arkadaslae merhaba ben 1 hafta once normal dogum yaptım. Bugun dıştakı dikişımın bır ıkı tanesı acılmıs ve ıcı görünüyor ebe kendı kendıne kapanır dedı antibiyotik verdi. İnternette cok kötü seyler yazıyo ölümle bıle sonuclanır falan . Korkuyorum . Boyle bır durum yaşayan varmı?
dddy 1850 kendiliğinden kapandığını hiç duymadım bence tekrar Bi doktora görünün ebeye itibar etmeyin önemli
Beatrix 1850 canım bence düzgün bir doktora görün ebeye itibar etme. Bana antibiyotikle birlikte vagi-norm diye bir krem vermişti çabuk kapanmıştı dikişlerim
1850 dddy gittiğim hastanede doğum sonrası kontroller ebe tarafından yapılıyır neden anllamadım.direkk ebeye yönlendiriyorlar
Linaa benim basima geldi malesef 😔 hatta o bolge enfeksiyon kapmisti doktorumun kontrolunde kapandi cok sukur tekrar bi isleme gerek kalmadan antibiyotik kullandim emzirmeme ragmen 😔 cunku kullanmasaydim kana karisma durumu vardi riski orada olusuyor o bolgenin temizligine cok dikkat et mutlaka doktoruna gorun korkacak bi durum yok kapaniyor ama ihmal etmeye gelmezve tekrardan soyleyeyim mutlaka ama mutlaka doktor kontrolunde olmali cok gecmis olsun
1850 Linaa antıbıyotık ığne verdiler banada 3 günlük 4 gun sonra duruma göre bakcaz dediler inşallah kapanırda gerek kalmaz cok acı cektım korkuyorum aynı durumu yaşayan varmı dıye merak ettım teşekkürler
1850 Svdgnss batikon ve krem kullanıyorum henüz kapanmadı bır hafta boyunca pansumana gıttım geldım yavas yavas kapanıyor. Sizde mi aynı sorunu yaşadınız
1850 Beatrix doktorumda gördü. Kontrol altındayım suan. 1 hafta boyunca kendılerı ılaclı pansumab yaptı. 1 hafta ılac kullancam bır hafta sonra tekrar doktorum bakacak. Ortalama 2 3 haftada atan dikiş yerleri kendi kapanıyormus