Gizem10 loşi denilen kan atılıyor sizden büyük ihtimalle, hemen regl görmeniz için çok erken bir tarih gibi. Açıkçası bir bilgm de yok ama mantıken öyle gibi düşündüm. Önümüzdeki ay da lekelenme olursa regl oldum diye düşünürsünüz tabi, bir takip edin kendinizi isterseniz ;)