hirazls ah o soğanlarr kebapçı koksa yine iyi 😄 her dışardan gelene soruyorum ev kokuyor mu,üstümüze sinmiş mi,havalandırdım hala mı çıkmamış… ama gerçekten çok iyi geliyor. Serumu da banyo şeklinde 4 5 defa yapmak zorunda kalıyorum hala geçmedi tıkanıklığı. Çok fazla mı acaba zararı olur mu? Çocuk şırıngayı gördüğünde gözlerini kapayıp nefesini tutmaya başladı 😅