Tugba8 doktorum 7. Aydan sonra kullanabileceğimi söyledi. Herşeyin azı karar çoğu zarar, doktorum gün boyu değil kısa kısa koymamı söylemişti. Gün içerisinde maksimum 1,5 saat üzerinde duruyordu. 9,5 aylık oldu oğlum kendi bıraktı, asla binmek istemiyor😢 lavaboya gittiğimde ve sabah kahvaltı hazırlarken büyük rahatlık oluyordu.