Hzl 49günlük kızımın omzunda ve ayak bileğinde morluk olduğunu gördüm dr götürdüm daha onceden olduğunu ama benim farketmedigimi söyledi fakat ben mutlaka görürdüm yoktu onlar öncesinde sonra kan tahlili verdim normal dedi hersey ama ben halen bi huzursuzum başına boyle birşey gelen var mı acaba ?
ayazlianne Hzl doğum lekesidir. Bizim sol omzunda ve karnında var, ikisininde doktor gösterdi doğum lekesi var diye 5 buçuk aylık hala var.
03saliha06 Hzl normal canım zamanla koyulaşıyo o yüZden fark etmemişsindir sonrada belli bir sürede geciyor merak etme için rahat olsun genelde poposu ile sırtında olur hatta
Hzl 03saliha06 Inşallah canım bizim bebişinde doğuştan olan lekeleri var ama bunları görmemişim demekki yada senin söylediğin gibi koyulaştığı için simdi farkettim tesekkur ederim cevapladığın için💐