Leylaai 57 günlük bebeğim var kaşıkla , şırınga , kaşık biberon , en son eds ile yok olmuyor eds sisteminden beslenme sondasını memede fark ediyor kıyamet koparıyor 😔 anne meme ucuna yakın biberon tavsiyesi lütfen
Sule77 Leylaai ben philips avent kullandım hep reddin sebebi genelde biberondan akış hızıyla oluyor ama ben 9.aydayız mamadan önce hep emzirdim ki memeyi unutmasın diye doymadığı icin mama takviyesi yaptım biberonla sizde red olmaması icin mutlaka öyle deneyin.
Babyyy1 Leylaai Benim bebeğim biberon almıyordu aventin almıştım bir tavsiye üzerine tomme tippee aldım anne memesine en yakın biberon yüz doksanyedi güzel sonuç veriyor ve bebeğim kabul etti aventin biberonunu gördüğünde ağlamaya başlıyordu bunu direk aldı deneyin isterseniz ucu ağzına aldığında anne memesi gibi uzuyor biraz
hirazls Leylaai sütümü bazen sağıp veriyorum biberonla dr browns kullanıyorum hiç Red yaşamadım mamajoo da kullandım oda yapmadı bence bebekle alakalı bu red Olayı 🤔
Esenh Ben digumundan beri mamajoo kullaniyorum meme+ mama gidiyoruz sutüm yetersiz geldigi icin memeyi aliyor yani ben memnunum ama bilemem tabi diger markalara gore uygundu fiyati dogumdan once set olarak aldim ama binsikinti yasamadik yenidogan icin set
RuzgarMommys Leylaai canım doğduğundan itibaren kullandim lansinoh cam 120 likti biz mamayi bıraktık 2.5 aya kadar kullandik biberon hemde emdi artik gerek kalmadi kullanmama simdi 3.5 aylik
akile_zkan Leylaai anne ucuna yakın biberon yoktur sevgili anne çünkü biberonla senin meme akışın farklı
akile_zkan Leylaai emzirme.danismanliği Dilruba hanıma danışın lütfen Instagram’dan sarı profil fotosu var