seda84 sizi öyle iyi anlıyorum ki… Aynı şeyleri yaşadım inanın iyileşmem 1 ayı buldu. İnsanlar anlatırken aman sezeryan yapma normal yap diye diye normali kolay gibi gösteriyorlar. İkisi de ayrı zorlukları var. Yani öyle bir anlatıyorlar ki normal doğum sanki doğurunca bitti gitti gibi. Hayır ikisinde de iyileşme süreci önemli.
Bol dinlenerek yarayı arada havalandırarak sabrederek geçireceksiniz bu günleri geçip gidecek. Sonra burdan diğer kadınlara teselli veren sizler olacaksınız inanın. Sadece sabııırrr 🙃