Prensinannesii İyi geceler kızlar süt sağma makinesi alıcam ancak kararsızım sizlerin kullanıp ta memnun kaldığı markalar neler yardımcı olursanız sevinirim
aminegunes24 Prensinannesii lansinoh bu forum araştırdım çok şikayet var canım ebbekten almış ve çok perişan olmuşlar
Ufkummmm Mamajoo önermem bence ikili phlıps avent almalısın hem zamandan tasarruf. Mamajoo tekli ve parcalarını yıkamak çok zahmetli bir iş ve bunu 3 saatte bir yapıldığını düşünürsek zor oluyor.
Ufkummmm Prensinannesii bende mamajoo vardı başlarda yara oldu göğüslerim önce yavaş yavaş 10 kez falan çektikten sonra 1 kez uzun bi çekişi oluyor ve süt çok akıyordu o da iyiydi ama avent in yorumları daha iyi gibi geldi bana. Ama kesinlikle ikili al
Prensinannesii Minikkprensesannesi 2 saatte sağım yaptığınızda ne kadar geliyor süt ortalama yani emiş gücü yüksek mi
Minikkprensesannesi Prensinannesii 3 saatte bir sagdim 18 gün boyunca her göğsümü ortalama 8 dakika sağıyordum ilk 5 ml le basladik pes etmedik tabi en son sagdigimda en fazla 5 er dakika sağıyordum o da en az 100 ml geliyordu sagsam daha da gelirdi bence gayet iyi makina 5 modu vardi ben 3.modla sağıyordum