Anneler bir bakar misiniz ? Bebeklerin giyimi bu aylrda ev icerisinde nasil olmali? Yenidogan bebegim var bana hep sicakliyor gibi geliyor sanki giyimi fazla giydiriyormusum gibi. Body, sapka, corap, eldiven ve ustune pamuk tulum giydiriyorum ev icerisinde. Oda sicakligi ise 24 sizce fazla mi? Eldiven sapka corap giydiriyor musunuz?