emlasya Karaciğer enzimlerimiz iki hafta önce yüksek çıkmıştı doktor tekrar getirin demişti bugün götürdük değer iki katına yükselmiş, böyle bir durum ve benzerini yaşayanlar lütfen bilgilendirir misiniz?
Zeynepkizilgul emlasya çok geçmiş olsun canım Rabbim şifa versin inşAllah. Bi bilgim yok üst de kalsın post
Gzmbzks emlasya Hamilelikte safra kesesi taslari oluştu ve karaciger enzimlerim tavan yapmıştı doktor agrinkesicilerin bile enzimleri yükselttiğini söylemişti
Prenses42 emlasya emlasya canım çok geçmiş olsun benim hamilelikte yüksek çıkmıştı hastaneye kaldırıldım 20gün yatışım oldu yeğeniminde doğduktan sonra sarılığı düşmüyordu enzimleri hep yükseliyordu sarılıkta düşmeyince karaciğer nakil olmuştu çok zep ihmal etmeyin
SerapBayram emlasya canım benim kızımında yüksekti şükür şimdi düşüş aşamasında 700 lere çıkmıştı şimdi indi elhamdülillah referans aralığı 10 ila 40 arası olması gerekiyormuş ast 57 alt 41 di 1 ay önce hastanede 7 gün yatışımız oldu kendiliğinden düşüş oldu şimdi ayaktan gidip geliyoruz sizmki kaçlara çıktı