Figen_ilter60 aşıları bana sorun master yaptım uzerine😑şimdi 1.5 yaş aşısı 18 aylikken yapilir isimleri şunlardır DaBt-ipa hib, Opa, hepatit A aşısı olmak uzere 3 aşı vardır opa agizdan verilir digerleri ya kola yada bacaga yapılır bu ayda hepatit a aşısı haric digerlerinin dozlari tekrar edilir nokta👍