Kızlar bebeğim 2 aylık doğduğundan beri kundak yapıyorum çünkü eli kolu durmuyor kıpır kıpır ayağımda sallarken ellerini tutuyorum başka türlü olmuyor tabi o kundaklamamdan ve ellerini tutmamdan sinir oluyor diceğim şu ki ne zaman kadar bu ellerini kontor etmeye başlar ve ben ne zaman kundak yapmayı bırakıyım ??