_mrvearass19 Aslan ben 3 4 ay gittim hiç memnun kalmadım. Doğumuma 1 buçuk ay vardı beni yüz üstü bıraktı coronadan dolayı istemedi hastasını başka yerde doğum yapmak zorunda kaldım bebeğime 6 ay olana kadar kız dedi başka yere gidince erkek olduğunu öğrendim.
Biranneninoykusu Aslan ben devlette muayene oluyordum, sancım 5 dakikaya düşmüştü almadılar, bi kaç kere muayene için girmiştim o hastaneye ama başka doktorlara gitmiştim. Doğumuma Tülay hanım girmişti ve ben çok memnun kalmıştım.