Merhaba arkadaşlar; oğlum 1 yaşında hatta 1 hafta da geçti ama hala geceleri iki üç saatte bazen 1 saat arayla kalkıp emmek istiyor uzmanlar 9 Aydan sonra gece beslenmeye gerek yok diyor doktora da gidemiyorum bilgi için ama sağlık ocağındaki kontrollerde boy kilo durumu iyi denmişti hep bilmiyorum gece beslenmeyi kesmelimiyim ya da nasıl bi yol izlemeliyim şimdiden sağolun 🤗