ErvaKader Slm arkadaşlar bebeğim 14aylik sütüm yok.Bugun sağlık ocağına götürdüm.kilo 9 boyu 72cm.mama kullan dedi hangisini istersen.siz hangisini önerirsiniz?(yumurta alerjisi var)
Balli_pastamm_ ErvaKader Ben Bebelac kullanıyorum bir sıkıntı yaratmadı bizde kilo alımları da iyi 1 yaşından sonrası için 4 numara almanız gerekiyor ama Ama bu sadece bu marka için bazı markalar da 3 numara oluyor 1 yaş sonrası