Arafinannesi Kızlar hayırlı geceler..Ya benim oğlum 50 günlük kolik bi bebek geçen gece çok ağladı ertesi gün sesi çatallaşmıştı üstüne 2 gündür de ağlayınca sesi iyice kısılır gibi oldu ya kıyamam geçirmek için yapabileceğim birşey var mı?
KeremEfem Arafinannesi sesi için değil ama gazı icin tavsiyem var benim bebegiminde sabaha karşı heo gazi oluyor ağlayarak uyanıyor bezini acip bebek yagiyla gaz masaji yapıyoruz rahat cikartiyor deneyebilirsin biz çözümü böyle bulduk🤭
Arafinannesi hayalperestbirealist ay inşAllah ya ister istemez duygulanıyorum çok şükür gerçi Rabbim dermansız dert vermesin inşAllah geçer
Arafinannesi KeremEfem canım çok teşekkür ederim ben banyodan sonra o masajı yapıyorum rahatlıyorda aslında o gece ne oldu bilmiyorum sebepsiz yere 6 saat ağladı sabaha karşı doktora götürelim bi sıkıntısı var demekki dedik arabaya bindirdiğimiz saniye uyudu biraz turlattık geri döndük..