Bebeğim 9 aylık oldu ve yanakları bir anda küçük bir şekilde kırmızı oldu ve daha sonra büyümeye başladı sonra diğer yanagındada olmaya basladı hiçbirşeye alerjisi yok ama bu durum canımı sıktı acaba kuruluktan mı anlamadım ne önerirsinzi nasıl geçer