sevimlienerji çok geçmiş olsun kardeşim 🌸 peki şimdi nasıl olacak yani bebeğe nasıl bir tedavi olacak herkese ilaç verilmiyor diye duymuştum ama,ya da siz içiyor musunuz emzirme var mı?merak ettim kusura bakmayın bizim de başımıza gelirse bilelim diye yanlış anlamayın lütfen.acil şifalar diliyorum 🤲