Elifismail benim kızım 13 aylık her şeyi yapıyor dediğiniz gibi ama koltuğa cıkmayı ve koltuktan inmeyi bilmiyor koltuk üstündeyken de dümdüz yürür gibi kendini asagı atıyor şüphelenip doktorumuza sordum ve henüz erken olduğunu bu yüzden endiselenmemem gerektiğini söyledi o yüzden içim rahatladı🙈 sanırım her çocuk bir değil bazısı erken yürür bazısı erken konuşur bazısı hepsini geç yapar 👍🏻