Canım bende biobaby in sampuanini ve kremini kullandım pek bi faydasını görmedim şimdi mustela stelatopia sampuanini kullanıyorum cildiye doktoru bize bioderma atopik boume yazdı ondan kullanıyoruz atopik dermatit ti doğduğundan beri deterjan olarak da ebebekten almıştım babyme