Kızlar, bebeğim 9 günlük Doğumun 4.günü doktora gittik sarılık var ama müdahale edilecek sınırda değil dedi doktorumuz. Bi arkadaşım da mama takviyesi yap biraz risk artmasın dedi. Günde 1 ya da 2 kere 60 cc veriyorum. Sizin bu konuda bilginiz var mı? Sütüm maşallah iyi geliyor, kızım bitiremiyor bile sağıyorum. Sizce mamayı keseyim mi?