Dasbaby mavihuzurkalp hipp combiotic canım Bio yazanından alma şekerli oluyormuş biz kullanıyoruz kabızlık vs elhamdülillah hiç çekmedik
Gorkemkc mavihuzurkalp önce hipp sonra aptamil şimdide bebelac gold kullanıyoruz maddi durumun iyiyse kesinlikle hipp kullan derim çok memnundum aptamil çok gaz yapıyordu bebeğime bebelac da biraz yapıyor ama aptamil kadar değil
BuseBuglemKerem Hipp bize hiiiiççç yaramadı ishal oldu kilosu durdu bebekten bebeğe değişir tabi ama ben hiç sevmedim
AybarsMomy mavihuzurkalp 5 aylık olmak üzere oğlum. Hipp organic combiotic kullanıyoruz. Anne sütüne ilave kullanıyorum ben. Hiç bi sorunu yok gaz kabızlık vs. Çok memnunum