14 aylık oğlum 20 günü geçkin süredir gece uykusuna geçtikten sonra ister akşam 8 de yatsın ister gece 12 de 45 dk sonra tekrar uyanıyor ve ne yaparsam uykuya geçmiyor. Diş bebeğe bunu yaptırdı mı ya da atak. Böyle bir durum yaşayıp atlatan var mı huy edinmesinden korkuyorum böyle değildi 😔