Happy Mom’da ki gereksiz post ve linçlerden sonra burayı telefonuma indirmemiştim bile ama imdadıma yetişseniz yetişseniz siz yetişirsiniz.
(Gereksiz açıklamam bittiğine göre konuya geçeyim.😂)
Bebeğim 17 aylık çok iştahsız , seçici bir çocuk.Her şeyi yemez , yediği şeyleri ise zar zor ağzına tıkıştırırım.Asla istekli bir şekilde yemek yemez.Sürekli şehriye çorbası yemek istiyor sanırım tek sevdiği yemek bu ama onuda yedirirken uzun uğraşlar sarfediyorum sevdiği yemeği de zor yiyen bir çocuk.
Ne yapacağım?Çözümü olan , bulan var mı?
Böyle çok zor çok..Delirmek üzereyim o yemedikçe benim sinirlerim bozuluyor.
Not;Sadece 5 ay emdi 5 ay sonrasında mamaya başladık son zamanlarda mama bile istemiyor.