Deletedmom5151 benim oğlum da yoğun bakımda yattı. Mümkünse bebeğinize şırıngayla versinler sütünüzü(uğraşırlar mı bilmiyorum) ya da ben avent yenidoğan biberon almıştım. İnşallah en kısa zamanda çıkınca emme konusunda sıkıntı yaşamayın diye. Malum bebekler kolaya alışıyor hemen. Ve ben sağma işlemini de ordaki beslenme sıklığına göre yapmştım. Sütünüz azalmasın siz de düzenli sağın. Allah şifa versin.