Sevgili anneler merhaba,
Öncelikle hepimizin evladını Allah tüm kazalardan korusun.. 🙏 Ama bir şeyi çok merak ediyorum.
Burada hepimiz okuyoruz yataktan düşen pusetten düşen bebeklerimizi vs. Ancak düşme dışında başka çarpmalarda oluyor bebeklerde. Mesela benim oğlum inanılmaz hareketli 7aylığız. Her saniye yanında duruyorum. Bugün yine oyun oynuyordu oyun matının dışına çıktı. Otururken dengesini kaybetti ve sırt üstü düştü. Kafası da parkeye geldi. İzledik tabii kusmasını gözlerini vs ama her seferinde de pandemi de özellikle hastaneye gidemiyoruz. Sizler böyle durumlarda ne yapıyorsunuz merak ediyorum..