Lavanta90 canım kızarıklık olmustu ve aşı olan bölge de hafif şişlik ama zamanla gecmıstı 4. Ay aşıları yanls hatırlamıyrsm agır aşılardı bikaç tanr aşı yapıyorlardı suan 2 yasında tam hatırlamıyorm eger yenı yaptırdıysanz bır kac gun yıkamadan bebegı bekleyın gecmezse hemsırenıze danışın 👍