Sefalarlahayat Kızlar bebeğimin yüzü babasının sakallarından dolayı hep tahriş oldu öpme dedikçe öpüyor. Sudocrem sürdüm fayda etmedi bebek gazelini sürdüm fayda etmedi. Fayda sağlayacak ne sürebilirim ?
Balkupummm Sefalarlahayat Ay vallahi bende biktim o durumdan yaklasma diyorum hemen nokta nokta oluyor cocugun yuzu opmuyor ama degse bile hemen iz oluyor bi sure sonra geciyor kendiliginden gecmesse hametan surmustum iyi gelmisti
Balimkizim Sefalarlahayat biraz fesat miyim neyim 🙈 başlığı yanlış anladım, neyse 🙈😅🍒 zeytinyağıyla kataron yağı iyi gelebilir.
Sefalarlahayat Sefalarlahayat Balkupummm wafflee_42 Balimkizim 0101_kusum01 Minamm2020 Alpisim0405 Hepinize çok teşekkür ederim kızlar anlaşılan ortak derdimizmiş 😞
Minamm2020 Sefalarlahayat Ay bizde aynı durumdayiz kizimin yanakları kipkirmizi oluyor sürekli diyorum ama kime diyorum
Alpisim0405 Sefalarlahayat Eyüp Sabri Tuncer in zeytinyağlı kremleri var bim de şok da falan satılıyor. Çok iyi geliyor bu krem.