Zuhal1414 evet doktorumuz 2 saatte bir yarım saat emizir dedi hem öyle süt birikiyor bebek acıktığı için iyi emiyor doyuyor kiloda alıyor hemde rahat uyuyor karnı tok olunca 40 ı çıkana kadar istediği kadar emzirin sarılık olma riskide azalıyor olmuyor sarılık her yeni doğan bebekte hafif sarılık oluyormuş bizde öyleydik çok şükür atlattık o günleri 🙏🏻 Doymuyor da ondan mı ağlıyor die düşünüpte mama vermeyin sakın doyuyordur kesin sadece çok küçük ve sizin kucağınızda huzurlu oluyor doktorunuzlada konuşun eğer aklınıza takılan bişey varsa bende doktorumuzun sayesinde bu kadar tecrübeli oldum çevremdense doktorum öğretti herşeyi bana ilk bebeğimdi die tecrübesizidim bebeğim öyle ağlayınca doymuyor sanıp üzülüyordum sağolsun çevremde sürekli anneliği daha beceremediğimi söyleyip ayrı üzüyordu 🙄 o yüzden doktorunuz hariç kimseyi dinlemeyin 💕