Bugün nerdeyse bütün gün ıkındı. 3 kere kakasını yaptı. Kızarıyor ikinirken. Neden olabilir ? Birkez zeytinyağı da verdim yine de. Gaz da çıkarıyor. Gaviscon infant kullanmaya başladik onla alakası olabilir mi ? Son günlerde vardi ama bugün iyice arttı. Bilgisi olan yazsın lütfen doktora gitmeyi gerektiren bir durum var mı ?