Dilekasaf27 merhaba arkadaşlar 3 aylik oğlum var doğduğundan beri dalin kullanıyordum bugün doktorumuz dalin kullanmayın linola şampuan kullanın dedi ama fiyat olarak çok yüksek uygun fiyatlı önerilere ihtiyacım var 😐😐
Mom104 Dilekasaf27 Linolayı bilmiyorum doğduğundan beri mustela kullanıyoruz 16 aylık 4 şişe anca bitti (her gün banyo yaptırdığım halde) ilk etapta fiyat yüksek gelebilir ama aylarca kullanacağınız için sıkıntı olmaz diye düşünüyorum 🌺
Mamay Mustela kullanıyoruz çok memnunum atopik bir cildi var oğlumun. Uzun süre gidiyor bu yüzden fiyatı makul diye düşünüyorum.
civcivoz Dilekasaf27 ecowell markasını öneririm içerigi temiz organik suan trendyol indiriminde 27tlye düştü hemen kaptım bir tane daha hem de kokusu cok güzel aynı markanın vücut losyonunu da öneririm o da çok iyi