KupSekerAnnesi ben 2 gün hastanede kaldım erken doğum sezeryandan ötürü. Bebeğim de kuvezde kaldı .2 gün boyunca hastane medelanin hastane tipi pompasını verdi sagdim verdim. 2 gün sonra hastaneden ayrıldım bebeğim kuvezde kaldı 1 hafta boyunca mamajoonun elektrikli 2 li sağma makinesini kullandım . Çekmiyor diye düşünmüştüm .sonra medelayi hastanede tekrar denedim oysa sütüm az olduğu içinmiş . Bence sık sık sagip emzirirseniz sütünüz çoğalıyor . Makine fark etmedi bende . Mamajoo tavsiye edebilirim o sebeple .