3evlatAskm OncedenGurme lc aldım cnm bende filtrelede ince orta kalın kalın diye özellikler var hangisini istiyorsan ona tıkla yasını ayını da seç çıkıyor karşına
OncedenGurme 3evlatAskm bu benim neden aklıma gelmediyse 🤦🏻♀️ Biri daha yazmış baktım şimdi buldum birkaç alt. İnşallah istediğim gibidir 😊😊
mirayyy20-20 OncedenGurme lcw 2li kadife çoraplı aldım ben evim 23-25 derece her cikardigimda bacakları ayakları sıcacık oluyor
OncedenGurme antropologanne bi ben bulamadım galiba şu kadifeleri 😅 ayına göre baktım sweatshirt kumaş buldum onları alacağım
antropologanne OncedenGurme Arama kısmına bebek kadife tayt yazın renk renk çıkıyor hepsi 😊 Link nasil atiliyor atayim
antropologanne OncedenGurme https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4124232/1017133 oldumu acaba
asyasare OncedenGurme https://ty.gl/tz8e5cnoe bu kadife gibi cok guzel https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4554569/1004844 buda orgu gibi olan. ben siparis verdigim sepetten bakip dirk verdim linki canim sana birini trenyoldan aldim birini lcw sitesinden. renkleri var sanirim bakabilirsin. ikisinide giydirdim cok guzeller. ikinci link acilmazsa siye foto birakayim lcw bebek kiz bebek tayt kismina gelin filtresen gri rengi secin direk cikiyor orgu tayt biraz asagida 3 rengi var ben siyah almistim https://hizliresim.com/VoHo0h
OncedenGurme Gurhic dar mı kalıpları? 🤔 Öyle iri bi bebeğim yok. Ayına göre giyiniyor. Yine se büyük mü alayım?
asyasare OncedenGurme hadi ya uzuldum 😔 stok yenilenir belki bilemiyorum. diger kadifelere ve diger renklerine de bir bakin madem. zaten evlerimiz sicak ev icinde bende penye giydiriyorum. disari ciksrken 1-2 tane kalin kadife orgu gibi olsa yeter
OncedenGurme asyasare sıcak olsa bile soğuk oluyor malesef bacakları. Dışarı çıkarken peluş tulum giydiriyorum sıcacık oluyor