Kızlar bende bebelacgold 1 numara kullanıyorum bebelac a geçtiğimizden beri yenilenen bebelac gold aldım hep geçen hafta hepsiburadadan indirim vardı diye ordan bebelac gold 1 aldım ve fotoğrafta da yenilenen mama kutusu resmi vardı kargo geldi bugün açtık baktık ve gelen mama eski bebelac gold kutusu yani eski mama göndermişler son kullanma tarihi 2021 mayıs ayında ama bu eski içerikli bebelac gold yenisinin içeriğinde bazı değerleri yükseltmişler şimdi bu eski içerikli olanı kullanmaya korkuyorum cünkü bebelac tan önce sma kullanıyordum sma yıda değiştirdiler içerğini yenisini alınca bebeğim hep ishal oldu ne yapsam bilemedim geri mi iade etsem