izmirliannee Kızlar kuzenim asilama oldu . Asilama gununu sayarsak bugun 10uncu gun saymazsak 9uncu gun , az önce kan testi verdi cok ağrısı vardı beta 1.20 den küçüktür çıkmış, acaba erken oldugu icin mi öyle sonrasında artan var mı
izmirliannee Deletedmom4018 insallah cok tesekkur ederim hic cikmayinca korktuk acaba az da olsa birseyler cikmalimiydi diye