nikimikedi7 babykumpir 2 senedir kullanıyorum hiçbir zararını görmedim. Servise sormuştum bozuyor diyorlar diye, ayda bir makinenizi 90 derecede boş çalıştırırsanız hiçbir şey olmaz demişlerdi, öyle de yapıyorum.
ballilokmaninannesi @babykumpir bir senedir dediğim gibi kullanıyorum canım bir zararını görmedim şimdilik inşallah görmemde 😁