Hayal-Esra30 Hanımlar merhaba, Sütümü fazlalaştırmak için ne yapmalıyım. Bebeğim 50 günlükken eşimle birlikte çok sıkıntılı bir sınav içine girdik. Üzüntüden sütüm aşırı azaldı. Mamaya başladım. şimdi ekstra yöntemlere ihtiyacım var. Ne yapsam artar sütüm. Hümana steel tea içiyorum. Ayva ve kayısı hoşafı tüketiyorum. Rezene çayı içiyorum. Ekstra ne yapabilirim.
Thenewmom Hayal-Esra30 her emzirme sonrası hastane tipi pompayla sağman lazım ben 2 emzirme danışmanıyla çalıştım sütünü arttırmanın tek yöntemi bu sağdığın sütüde biberonla verme eds yap
Masal_18 Hayal-Esra30 canım boza iç çok güzel süt yapıyor ve mümkün olduğunca sütünün azaldığını düşünme psikoloji çkk etkili unutma hep olumlu düşün. Bulgur pilavı ve kuru soğan da çok etkili
BetulllMihra Hayal-Esra30 ben bu arttırma şeylerine pek inanmıyorum ben ne zman güzel uyursam ve dinlenirsem çok güzel sütüm oluyor sizde deneyin bence
Melikekutlu Solgar bira maya tableti , tahin helva , boza , dere otu , havuç , yatmadan omega 3 için yulaflı yoğurt , rezeneye devam ve sık sık emzirme
Hayal-Esra30 Melikekutlu teşekkür ederim yanıtınız için. Yoğurt ve yulaf birarada yiyemiyorum. Yoğurdu ayrı yiyip süt ve yulaf yapsam olur herhalde dimi
Yzm1081 Hayal-Esra30 bir çok kişi yazmıştır ama tecrübemle sabit olarak söylüyorum tahin helvası dereotu bulgur pilavı ve hurma mükemmel kesinlikle denemelisiniz tabi en önemlisi sütüm azaldı stresinden uzaklaşmanız gerek inşallah en kısa zamanda düzelir
akile_zkan Hayal-Esra30 canım Instagram’da emzirme.danismanlığı var Dilruba hanım onun önerdiği kendi üretimi olduğu bira mayası+B12 içeren tableti var ve onunla mamayı bırakan bebekler var benimde sütüm azalmıştı şimdi onu kullanıyorum ve sütüm arttı tavsiye ederim🤗