keremrvm Annisler cok korkuyorum ama bebegim 7. Ayina girdi daha cok ertelemek istemiyorum artik sunnet olan anneler neler yasadiniz bilgilerinizi aktirir misiniz rica etsem🙏🏻💕
PrensinAnnesi34 keremrvm benim oğlum sünnet olalı 1 ay olacak lokal anesteziyle yaptırdık çok şükür sıkkıntı olmadı ilk gün bende senin gibi tedirgindim oldugu gün ilk çişini yapana kadar zor sonra doktorun yazdıgı ilaçları dediği gibi kullanıyorsun 1 haftada normale dönüyor şimdiden geçmiş olsun
Aras-ve-Annesii keremrvm canim ilk gun yarim saat aglafi sonrasinda sikinti olmuyo korkma ustesinden gelinmeyecek birsey deil 3 aylikken yaptirdim 7. Gun iyilesmusdi tamamen
Tugba8 keremrvm klamp diye bir yöntem var araştırın hem bakımı kolay hem bebeğe kolay. Ankara için Sünnetçim polikliniği Tuğrul Bey tavsiye ederim.
Emirim21 keremrvm benim oğlumda 1 hafta önce sünnet oldu şu an gayet iyi çok şükür arkadaşların dediği gibi insan tedirgin oluyor ben çok stresliydim ilk gün biraz zor tabi ama inan canım çabuk toparlıyorlar ilaçlarını düzenli kullandım 4. Gün gezip dolaşmaya başladı 😇 şimdiden hayırlı olsun
Swtlna Biz 10 ayı geçince yaptırdık, genel anestezi, ilk şişe kadar sıkıntılı sonrası normal hayatına döndü, sadece Calpol verdik 2 defa
keremrvm Emirim21 hayirli olsun pasaya❤️ Gunu ne zaman veriyorlar acaba bi de sonrasinda muayene var mi
Emirim21 keremrvm yani randevu aldığım dr. Çok yoğun yaklaşık 1 ay sonrasına gün vermişlerdi. Muayene için birşey demediler çok şükür herhangi bir olumsuz durumda olmadığı için götürmedik bizde.. Teşekkür ederiz bu arada 🥰