busramerve Tecrübeli anneler yardıma ihtiyacım var. Bebeğimi sütten kestim bugün 2. gün. Göğüslerim bayağı şişti ve ağrıyor. Ne yapmam lazım bileniniz var mı😕
sehrikarabulut busramerve canım kuru naneyi peceteye koy o peçeteyide gögüslerne koy nane süt kokusunu sevmiyor ve süt birikmiyor sonradan geciyor zaten ben 3 sene önce o şekilde rahatlamıştım
Kip Dolaba beyaz lahana yaprağını koy sonrada göğsüne koy rahatlatır birde çok agriyorsa biraz sag 1 hafta sonra rahatlar sin canim
busramerve Kip benim sütüm çok azdı aslında alerji diyetindeydim 7 aydır. Şimdi 2 gündür yemeğe düşünce süt çok arttı doldu sanırım🙈
busramerve sehrikarabulut çpk teşekkür ederim canım şu an lahanayı denedim bu söylediğini de deneyeceğim🙏