Baran_agah46 Hanımlar oğlum 8.5 aylık oldu , geçen ay ilk kez adet oldum, fakat bu ay adet olmadım, normal midir acaba ? ( gebelik durumu yok )
Nisa17 Baran_agah46 daha önceki postlarda okuduğuma göre normal canım benim kızım da 10 aylık ben hiç olmadım emziriyorsak bu gibi düzensizlik ya da hiç olmama gibi durumlar olabiliyormuş. Tabi gebelik olmadığından eminseniz
Baran_agah46 Nisa17 evet gebelik olmadığına eminim, ayyy iyi iyi normalse sıkıntı yok, fakat şişim inmiyor böyle de 🤦♀️🤦♀️ Adet olan emziren arkadaşlarım hep eski kilolarına döndüler bir ben böyle kaldım 😏😏