sonsuzmutlulukkk yok canım sıkma kendini, hiç bir sorun olmaz. Bizim burda herkes dışarıda, hiç kimse yasak dinlemiyor. Otobüse alınmaya 65 yaş üstü dolmuşa biniyor. Orda kimlik sorulmuyor ya. 64 yaşındayım deseler inanırlar yani. Çocuklarda aynı şekilde bütün gün dışarıda