Mazan merhaba canım hoşgeldin.
sürekli mi ağlıyor? İkınır gibi
ben de gündüz yatırdığımız yerde. Uyur kalırdı önceden gece de aynı şekilde çok usluydu ama şu bir haftadır gündüz de gece ilk uykuya geçerken de çok zorlanıyorum çok geç dalıyor uykuya 🙁