SareBkmz o zaman şimdi ekle canım. Yani hep 1 öğün artırarak git. Mesela bu ay kahvaltı diğer ay çorba diğer ay akşam yemeği. Bu şekilde düzenin tam oturur. Biz 9. Aydayız artık gündüz hoc mama içmiyor. Sabah kahvaltı arada yoğurt öğlen çorba arada meyve akşam yemeği yatarken artık mama içiyor. Böyle yaptım ben düzen oturtmak böyle daha kolay oldu