10 aylik ogluma doktor onerisi ile 7. Ayinda itibaren 3 gun kurali ile ceviz 8. Ayindan itibaren de ezilmis badem veriyorum. Bir gun bir cay kasigi badem birgun ceviz yogurt veya ara ogun mamalarina ekliyorum. Son gunlerde kayinvaldem zararli olacagina israrla soyleyince icime kurt dusurdu zararli olur mu tecrubeli annelerden cevap bekliyorm hafta sonu baska bir doktora gidecm ama icim rahat degil