Smyymadenn merhabalar forum arama kısmına çalışan anneler yazınca yorumlardan sizin yorumunuzu gördüm 🥰 bende kızımı 2.5 aylık bırakıp işe gidicem öyle yazmışsınız süreçle nasıl baş ettiniz beni en çok düşündüren sütümü nasıl içicek annem bakıcak kızıma sağıp gidicem biberonla mı verdiniz biraz karışık yazdım kusura bakmayın kızımla ilgileniyorum yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim