Merhaba kizlar.
Doğum yapalı 7 ay oldu göbeğim görseniz sanki kızımın ikizide orda büyüyor 🤭😤. sezeryan doğum yaptim ve dikişlerim aşırı ağrıdığı icin korse bağlayamadım. Amann gider dedim kilolar 😏 ama gitmedi her gittikce sistim resmen. Hamileligim boyunca 9 kg aldim doğum yaptim 4 kg verdim 10 kg aldım tekrar 😭 siz neler yaptınız da verdiniz kilolari bana spor demeyin yapamıyorum 😁 sakat kalıyorum resmen . Kür, detoxs , diyet neler yaptınız bu arada emziriyorum hala😘